26 Ocak 2008 Cumartesi

MY NAME IS EARL - HAKKINI HELAL ET

Televizyonda zap yaparken Samanyolu kanalında gördüğüm dizi reklamı karşısında koptum. Samanyolu, bildiğimiz MY NAME IS EARL dizisinin islami versiyonunu yayınlıyor. Buldukları isim de süper "HAKKINI HELAL ET" (Hapse düşen bir adamın tövbe edip eskiden yaptığı kirli işlerinden dolayı haklarına girdiği insanları bulup pişmanlığı ile hakkını helal ettirmek için onlara iyilik yapmasını anlatıyor. Her bölümde, geçmişte bir şekilde kötülük yaptığı ve hakkına girdiği insanlardan birini bulur, onlara iyilik etmeye çalışır ve haklarını helal ettirir, listesinden çıkarır.)
üstelik 14 bölümde yayınlanmış. Başrol oyuncusu Mürşit Bağ'ın Jason Lee'ye olan benzerliğide pes dedirtiyor.

Halkımıza böyle bir hizmet verdiği için Samanyolu TV ve dizinin yapımcısı Melih Sezgin'i tebrik etmek!!! istiyorum...

2 yorum:

psikodark dedi ki...

evet ya ...my name is earl fan'ı olarak koptum yani...aşırı derece taklitçi bir yapım olmuş...başarılarının devamını diliyorum her zaman seteve :D

Adsız dedi ki...

yahaaa hakketen ya ne bu benzerlik demiştim bnde ndense earl de hapise düşüp liste hazırlayım kendisini affettirmeye çalışıo samanyolu da galiba my name is earl hastası türkçe versionunu yaptıklarına göre